„ROZWÓJ KOMPETENCJI KLUCZOWYCH DROGĄ DO SUKCESU W GMINIE GRÓDEK NAD DUNAJCEM”,

Mija już kolejny miesiąc od kiedy Nasza Szkoła rozpoczęła realizację zajęć w ramach dużego projektu „Rozwój kompetencji kluczowych drogą do sukcesu w Gminie Gródek nad Dunajcem” finansowego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz z budżetu państwa. Przypomnijmy, że celem głównym projektu jest wzrost wśród uczniów kompetencji kluczowych oraz właściwych postaw i umiejętności na rynku pracy, zniwelowanie deficytów u uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi poprzez realizację zajęć dodatkowych i specjalistycznych oraz podniesienie kompetencji zawodowych nauczycieli.

Ponadto w ramach projektu pracownie przedmiotowe zostały doposażone w sprzęt niezbędny do przeprowadzania doświadczeń i eksperymentów oraz nauczania matematyki. Szkoła pozyskała także pomoce naukowe do gabinetu pedagoga oraz logopedy. Umożliwi to nauczycielom prowadzenie zajęć atrakcyjnymi metodami.

A jak to wygląda w liczbach? W obecnej chwili w Naszej Szkole zadania projektowe realizuje aż 27 grup, nad którymi opiekę sprawuje 12 nauczycieli. Dodatkowymi zajęciami objętych jest 95 uczniów naszej szkoły. Natomiast nad prawidłowym przebiegiem całego projektu niezmiennie czuwa Pan Dyrektor Mirosław Szarota. Każdy zespół spotyka się zgodnie z przyjętym harmonogramem. W tym momencie spotkania odbywają się w trybie zdalnym, co ma niewątpliwie swoje plusy i minusy, ale wszyscy liczymy na to, że większość z planowanych spotkań odbędzie się tradycyjnie w szkole.

Poniżej przedstawiamy krótkie podsumowanie pracy w poszczególnych grupach projektowych.

 

REALIZACJA ZAJĘĆ ROZWIJAJĄCYCH KOMPETENCJE KLUCZOWE UCZNIÓW Z SP PRZYDONICA

Język angielski

Matematyka – zajęcia wyrównawcze

Matematyka –  zajęcia rozwijające

Informatyka

Doradztwo zawodowe

ZAJĘCIA METODĄ EKSPERYMENTU

Matematyka

Geografia

Przyroda

Chemia

Fizyka

REALIZACJA ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW SPE Z SP PRZYDONICA

Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne

Zajęcia logopedyczne

Zajęcia rozwijające umiejętności społeczno-emocjonalne