WROCŁAW

W dniach 17.10. – 19.10.2022 roku uczniowie klas V – VII uczestniczyli w trzydniowej wycieczce do Wrocławia. Udział wzięło 35 uczniów. Wycieczka została zorganizowana dzięki dofinansowaniu w ramach przedsięwzięcia Ministra Edukacji „Poznaj Polskę”.

Poniżej fotogaleria oraz sprawozdanie z wycieczki napisane przez uczennice klasy V.

„Dnia 17 października wyjechaliśmy z samego rana na trzydniową wycieczkę do Wrocławia. Podróż trwała około sześciu godzin.

Pierwszego dnia po przyjeździe udaliśmy się do zoo ze strefą wodną. Była to wspaniała okazja do poznania fascynujących gatunków zwierząt. Następnie obejrzeliśmy ogromną Panoramę Racławicką. Ten obraz ma wymiary 114mx15m.  O godzinie 20:00 udaliśmy się na Sky Tower. Widok z budynku nocą był  fascynujący i zrobił na nas duże wrażenie. Po całym dniu wrażeń udaliśmy się do hotelu na nocleg.

Drugiego dnia zaraz po śniadaniu wyruszyliśmy do Muzeum Narodowego, w którym była bardzo duża liczba eksponatów. Po zwiedzeniu muzeum z przewodnikiem pojechaliśmy do Muzeum im. Tadeusza Kościuszki, w którym mogliśmy zaczerpnąć wiedzę na temat fakenews’ów. Następnie z panią przewodnik zwiedzaliśmy rynek Wrocławia oraz Ostrów Tumski. Potem zobaczyliśmy niezwykłe fontanny. Wieczorem po dniu pełnym wrażeń wróciliśmy do hotelu.

Ostatniego dnia, od razu po śniadaniu, poszliśmy na stadion wrocławski. Mogliśmy tam obejrzeć miejsca niedostępne na co dzień. Po zobaczeniu stadionu odwiedziliśmy Hydropolis – Centrum Nauki i Wiedzy o wodzie. Było naprawdę super! Potem wyruszyliśmy w drogę powrotną.

Wycieczka bardzo nam się podobała. Dzięki temu zdobyliśmy dużo cennej wiedzy. Tą wycieczkę możemy uznać za udaną.